Xerrada: “Llei de la segona oportunitat” a carrec d’Arias Advocats.
30 març a les 18:00 - 19:00 / gratuït
Dijous 30 de març a les 18h tindrem la xerrada: “Llei de la segona oportunitat” a carrec d’Arias Advocats.
En aquesta xerrada Arias Advocats ens ho explicaràn tot sobre la Llei de la segona oportunitat. Ells estan especialitzats en dret concursal, àrea que regula el concurs de creditors i reestructura persones físiques jurídiques en situació d’insolvència. Per tant, ajuda a persones a superar situacions d’endeutament actuals o imminents a través de la lei de la 2ª oportunitat.
El que permet la Llei de la segona oporunitat, enquadrada dins l’ambit concursal, és desfer-se de tots el deutes provinents de préstecs personals, targetes de crèdit, hipoteques, lletres del cotxe, etc; per tal de poder començar una nova vida econòmica, personal i familiar i, al contrari del que pensa molta gent, permetent la conservació de l’habitatge habitual sense que te’l puguin embargar.
Des d’Arias Advocats pensen que la coneixença d’aquesta llei no ha arribat gaire lluny i, per tant, molta gent no se’n pot avantatjar d’aquesta. El seu objectiu és fer arribar aquesta informació a tothom qui pugui estar interessat.
Si creus que aquesta llei et pot ajudar o vols saber-ne més vine el dia 30 de març a les 18h.
L’accés és gratuït però l’aforament limitat, reserva a informacio@canportabella.cat